Guld til DM kampagne


Guld til DM kampagne


Move Innovation er på få år vokset fra at være en enkeltmandsvirksomhed til et decideret udviklingshus, hvor flere teams af konsulenter løser udviklingsopgaver inden for bl.a. elektronik for større virksomheder. For at fortsætte den positive udvikling blev der lanceret en opmærksomhedsskabende Direct Mail kampagne udviklet af Propellos.


Move Innovation har oparbejdet stærke kompetencer inden for design, udvikling, produktion og servicering. Virksomheden er ofte med i hele udviklingssprocessen hos kunderne; fra behovet opstår til det færdige produkt i form af en komponent, et apparat eller en løsning.  I nogle tilfælde hjælper de også med at få det nye produkt produceret og vedligeholdt på den mest optimale måde. Det har allerede resulteret i mersalg eller omkostningsreduktioner hos deres kunder. Der kan være mange tilgange til dette resultat, alt efter hvor i processen Move Innovation sættes ind, men fælles for alle projekterne er, at de kan ende med at blive en “game changer” for kundens forretning.  Eller sagt på mere nudansk; at Move Innovation kan være med til at udvikle et regulært “guldæg” for virksomheden, og som kan få stor betydning fremover.


Har I ambitioner om nye Guldæg?

Alle virksomheder drømmer om at få (flere) guldæg i produktporteføljen, men det kan ofte være svært at “tænke ud af boksen” på områder, som man har beskæftiget sig med i mange år. Og det er her at Move Innovation kan gøre en markant forskel med deres omfattende værktøjskasse inden for innovativ produktudvikling.
For at skabe en kontakt til målgruppen af udviklingsansvarlige i de udvalgte virksomheder, var man godt klar over at det krævede noget helt specielt. Derfor blev der udviklet en DM kampagne som kunne skabe opmærksomhed, og som ikke lige bliver arkiveret i skraldespanden.

ægget spiller en melodi

Direct mailen var en lille æske der indeholdt en folder og et æg. Folderen præsenterer kort Move Innovation og hvordan de kan hjælpe virksomheden med at udvikle nye innovative produkter. Ægget som er belagt med 24 karat guld er samtidig et anderledes og innovativt æggeur. Den lille gadget lægges ned sammen med de æg der skal koges, og så spiller det forskellige melodier når ægget er henholdsvis; blødkogt, medium-kogt og hårdkogt….

Resultat

Move Innovation fik møder med over 50% af modtagerne af direct mailen. Målene for kampagnen blev allerede opnået halvvejs inde i kampagneperioden.